FAQ
najczęstsze pytania
NA WSZYSTKIE NASZE PRODUKTY, USŁUGI I SZKOLENIA JEST GWARANCJA AKTUALIZACJI !!
jeżeli zakupisz naszą dokumentację, a zmienią się przepisy wpływające na tekst dokumentów – otrzymasz maila AKCJA AKTUALIZACJA w którym znajdziesz zaktualizowane dokumenty do pobrania !
Do dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu oraz pobrania i korzystania z zakupionych produktów wymagane jest spełnienie poniższych warunków:
- dostęp do Internetu, zainstalowany system operacyjny,
- zainstalowana przeglądarka internetowa
- oraz posiadanie aktywnego / poprawnego adresu e-mail
1. Jak szybko realizowane są zamówienia?
Zamówienia realizujemy od razu po zaksięgowaniu wpłaty. W opisie produktu zaznaczamy czas realizacji zamówienia !
- Przy płatności poprzez przelewy24 / blik po potwierdzeniu płatności. Otrzymasz zamówione produkty od razu do pobrania w mailu z potwierdzeniem realizacji zamówienia (sprawdź też spam) lub do 24h na podanego w zamówieniu maila w przypadku większych pakietów start i pro.
- W przypadku przelewu tradycyjnego, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- W przypadku przedsprzedaży, zamówienie realizujemy w ustalonym dniu !
2. Jakie są dostępne sposoby płatności?
Przelewy24 (szybkie przelewy, BLIK) oraz przelew tradycyjny.
3. Co się stanie z moim zamówieniem, jeżeli był problem z płatnością ?
W przypadku płatności poprzez przelewy24 płatność należy wykonać w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane i należy złożyć nowe zamówienie i je opłacić. W przypadku przelewu tradycyjnego czekamy na zaksięgowanie wpłaty 48h (na wpłatę za zamówienia złożone w piątek lub weekend czekamy do wtorku po weekendzie), po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Przed anulowaniem zamówienia staramy się kontaktować z kupującym czy nie zaszła pomyłka np. w adresie e-mail itp.
4. Płatność online się nie powiodła. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie nie anulując go ?
Możesz zrobić przelew bezpośrednio na nasze konto:
My Berry sp. z o.o. Nr konta: 41 2530 0008 2041 1073 0926 0001 (Nest Bank)
W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia
Przelew musi zawierać również Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto).
Dużym ułatwieniem będzie, jeśli podeślesz nam mailowo na sklep@mangopr.pl potwierdzenie przelewu.
Możesz też się z nami skontaktować – umożliwimy Ci dogodną płatność np. blik
5. Błędne dane podczas składania zamówienia.
Jeżeli zrobiłeś błąd w adresie e-mail, zły nip itp. podczas składania zamówienia, napisz do nas na sklep@mangopr.pl i podaj poprawne dane. Zmienimy dane w Twoim zamówieniu i będzie dobrze.
6. Zakup E-booka, pakietów, webinarów, dokumentacji lub innych produktów cyfrowych, gdzie mogę znaleźć dostęp do pliku?
Po realizacji wpłaty otrzymasz e-maila na podany podczas zamówienia adres. E-mail z POTWIERDZENIEM REALIZACJI ZAMÓWIENIA. W e-mailu znajdziesz linki, klikając na linki pobierzesz zakupione produkty. Produkty najlepiej pobrać jak najszybciej po otrzymaniu. Jeżeli masz problem z pobraniem produktów daj nam znać na sklep@mangopr.pl – koniecznie z numerem zamówienia lub nazwiskiem osoby na którą było złożone zamówienie.
W przypadku większych pakietów dokumentacji, szkoleń czy zamówień specjalnych – zamówienie będzie wysłane na podanego przez Ciebie maila w terminie jaki podajemy w opisie produktu !
7. Jak wygląda kwestia praw autorskich do zakupionych produktów?
Kwestia praw autorskich została opisana w naszym regulaminie sklepu w dziale 8. Prawa własności intelektualnej
8.1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że produkty cyfrowe, fizyczne oraz treści dostępne w Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
8.2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów cyfrowych, fizycznych oraz treści przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów cyfrowych, fizycznych oraz treści i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
8.3. Klient ma prawo korzystać z produktu (w tym produktów cyfrowych, fizycznych lub treści)) wyłącznie na własny użytek o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu. Zabrania się Klientowi udostępniać publicznie treści zakupionych produktów bez pisemnej zgody Sprzedawcy. Dostępne w ramach Sklepu szkolenia, treści i produkty cyfrowe i fizyczne nie mogą być przedmiotem rozporządzenia przez Klienta (w szczególności publicznego udostępniania, odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej) o ile wprost nie wynika inaczej z Regulaminu lub osobnej umowy ze Sprzedawcą.
8. Czy mogę zwrócić zakup produktu cyfrowego?
Pamiętaj, że sprzedajemy produkty cyfrowe i kursy online, ale również szkolenia live.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827), tj. m.in. w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie w punkcie 4.
Jeżeli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz go zareklamować. Informacje na temat reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie.
9. Czy mogę zwrócić zakup uczestnictwa w szkoleniu online?
Tak, możesz zwrócić szkolenia online live powołując się na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, jako konsument. Masz na to 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu. Odstąpić od umowy możesz tylko pisemnie przesyłając takie informacje na maila sklep@mangopr.pl. Otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Jeżeli udział w szkoleniu online live wykupiłeś jako przedsiębiorca, a szkolenie jest związane z Twoją działalnością, w takim wypadku zgodnie z prawem nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Jeżeli termin szkolenia live rozpoczyna się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a mimo tej wiedzy świadomie zakupiłeś udział w szkoleniu, w takim wypadku zgodnie z prawem nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Z udziału w szkoleniu online live możesz zrezygnować do 48h przed rozpoczęciem szkolenia. Ten termin jak najbardziej wlicza się w czas odstąpienia od umowy zawartej na odległość !!
Musisz nas poinformować o tym pisemnie na adres sklep@mangopr.pl. Otrzymasz zwrot pieniędzy na podany numer konta w terminie 14 dni kalendarzowych.
Szkolenie online możesz zwrócić mimo, że przy zamówieniu zaznaczasz, że „Wyrażam zgodę na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość (w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy)”.
10. Czy mogę zwrócić zakup szkolenia stacjonarnego lub bilet udziału w konferencji ?
Nie, bilety na uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach stacjonarnych zakupione online nie podlegają zwrotowi. Ale możesz odsprzedaż swój bilet innej osobie, tylko musisz nam koniecznie podać nowe dane uczestnika, bo bilety są imienne.
11. Czy mogę otrzymać fakturę ?
Tak, podczas składania zamówienia podaj nazwę firmy i nip (tyle nam wystarczy). Faktura zostanie wysłana w formie elektronicznej na adres e-mail podany przez podczas składania zamówienia.
Jeżeli potrzebujesz fakturę imienną NIE WPISUJ SWOJEGO NUMERU NIP w zamówieniu – napisz nam tylko o tym w uwagach do zamówienia.
12. Czy tylko przygotowujecie dokumentacje i szkolenie czy wspieracie klientów również personalnie przy otwarciu salonu?
Tak, jak najbardziej pomagamy w otwarciu salonu od strony formalnej. Tzn. że przygotowujemy kompletną dokumentację prawną, sanepidowską, RODO … dobrze ponad 20 dokumentów przygotowanych i wypełnionych pod Twoje usługi. Pomagamy w kwestiach technicznych dotyczących lokalu, robimy szkolenie z wymogów sanepidu, robimy szkolenie BHP. Pomagamy z wpisem do BDO, procedurami gospodarowania odpadami medycznymi i odbiorem odpadów medycznych. Wspieramy naszą wiedzą i doświadczeniem do samego otwarcia salonu. Ty nie musisz się już zajmować takimi kwestiami, otrzymujesz od nas wszystko gotowe pod Twoje usługi.
Na nasze usługi dajemy roczną gwarancję. Jeżeli Twój sanepid poprosi o poprawki lub dodatkowe dokumenty lub zmienią się przepisy prawa, to otrzymasz od nas aktualizacje (oczywiście już w cenie naszej współpracy).
Zapewniamy też pomoc podczas i po kontroli sanepidu.
13. Nie znalazłeś w ofercie tego co potrzebujesz?
Napisz do nas jeżeli potrzebujesz np. konkretnych spersonalizowanych dla Ciebie procedur, dokumentów, porad, szkolenia. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na sklep@mangopr.pl